حرکات پشت بازو

پشت بازو دمبل پشت سر ایستاده

Dumbbells Overhead Triceps Extension

حرکت پشت بازو با دمبل پشت سر یک حرکت تک مفصلی است که نیاز به دقت بالایی در اجرای آن دارد. این تمرین به عنوان یکی از تمرینات پشت بازو با دمبل انجام می‌شود و برای ورزشکاران حرفه‌ای مناسب است. اما برای مبتدی‌ها، به دلیل احتمال آسیب، توصیه نمی‌شود.

نام حرکتپشت بازو جفت دمبل پشت سر ایستاده
نام انگلیسیDumbbells Overhead Triceps Extension
عضلات درگیربخش داخلی پشت بازو
نوع تمرینقدرتی
تجهیزاتدمبل
محل تمرینباشگاه و خانه
سطح حرکتنیمه حرفه ای تا حرفه ای

آموزش تصویری پشت بازو دمبل ایستاده

حرکت پشت بازو دمبل پشت سر ایستاده

 

نحوه انجام حرکت پشت بازو دمبل پشت سر ایستاده

با دست‌ های خود دمبل را گرفته و بایستید. سپس وزنه را بالای سر ببرید و در حالی که آرنج‌ ها خم هستند، آن را پشت گردن نگه دارید. کف دست‌ های شما باید زیر بالای دمبل قرار داشته باشد. اکنون همزمان با بیرون دادن نفس، با استفاده از عضلات پشت بازو دمبل را تا جایی که دست‌ها صاف شوند، بالا ببرید. انقباض را برای یک لحظه حفظ کرده، سپس وزنه را به آرامی به نقطه شروع بازگردانید. در مدت انجام این تمرین، تنها ساعدها باید متحرک باشند، بنابراین مطمئن شوید دیگر اعضا بدون حرکت باقی می‌ مانند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

همین الان برنامه خودت رو دریافت کن!